sleutelhanger

Gereedschap en technieken waarbij je de brander gebruikt zoals solderen, gieten en smelten
Gebruikersavatar
Eljas
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Berichten: 648
Lid geworden op: maandag 25-09-2006, 23:27
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: regio Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Eljas »

Er wordt nu wel van de kern van de vraag afgeweken maar toch Ruud, wat 1 oud leraar zegt geldt toch hoop ik niet voor heel de wereld.
Tijdens mijn eigen opleiding heb ik alleen maar les gehad van leerkrachetn die volop in het vak stonden, regelmatig in galerieen exposeerden, aan wedstrijden meededen en daar vaak hoge prijzen binnenhaalden, kortom vol in de praktijk stonden.
Het is nu eenmaal een natuurlijk proces van de mens op een bepaald moment in een levensfase komt waarin er een behoefte onstaat ervaringen uit te gaan dragen. Een ieder die wel eens een managmentopleiding heeft genoten zal dit volmondig toegeven. Twintigers zijn ongedurig en willen van alles, dertigers willen cariere maken, veertigers willen zich settelen in hun functie en daarna komt er de behoefte om kennis uit te dragen. Of en hoe een persoon daar in die periode mee omgaat verschilt. Aspecten van buitenaf spelen daarbij ook een belangrijke rol. Mensen die in hun werksituatie niet voldoende daaraan kunnen werken zie je vaak in het verenigingsleven zich daarin verder ontplooien, sommige schrijven regelmatig op een forum.
Maar goed, het ging een randje dat tijdens het solderen open ging staan............. :wink:
Gedeelde ervaringen zijn de bouwstenen voor de toekomst....
Gebruikersavatar
Lapidee
Rust zacht
Berichten: 2601
Lid geworden op: zaterdag 25-11-2006, 23:34
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Den Haag

Bericht door Lapidee »

.
Kennis vergaren is een hobby, toepassen de kunst!
Plaats reactie