opleiding edelsmid volgen Syntra Antwerpen

Informatie en tips over waar je welke kennis en ervaring op kunt doen, beoordelingen van boeken en tijdschriften en links naar andere websites die interessant zijn voor leden van dit forum
Plaats reactie
Saskia Wille
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 15
Lid geworden op: vrijdag 01-03-2019, 15:30
Ervaring: Beginnend cursist (1-2 jr)
Woonplaats: Bergen op Zoom
Contacteer:

opleiding edelsmid volgen Syntra Antwerpen

Bericht door Saskia Wille »

Hallo allemaal,
Heeft iemand ervaring met de deelopleiding edelsmid-goudsmid die je bij Syntra in Antwerpen kan volgen? Ik wil a.s. woensdagmiddag starten maar twijfel nog sterk.
De twijfel zit in het feit dat ik al een half jaar cursussen heb gevolgd, waarbij je direct aan de slag gaat om sieraden te maken waar verschillende technieken aan bod komen.Het is een hele onderneming en behoorlijk prijzig plaatje om de opleiding te volgen.

Mijn vraag is of ik meer leer op de dure opleiding of in de praktijk tijdens de doe-cursussen.

Is er toevallig iemand die deze opleiding heeft gevolgd en met mij zou kunnen bellen?

gr. saskia
Gebruikersavatar
Zilvermaan
Beheerder
Beheerder
Berichten: 958
Lid geworden op: zondag 17-09-2006, 13:02
Ervaring: Amateur (geen cursist)
Woonplaats: Tilburg
Contacteer:

Re: opleiding edelsmid volgen Syntra Antwerpen

Bericht door Zilvermaan »

Als je met de zoekfunctie op syntra zoekt, dan vind je wel een paar leden die daar opleiding hebben gevolgd. Dan kun je hen rechtstreeks benaderen, via mail of PB.
Ilke05
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 10
Lid geworden op: dinsdag 25-06-2019, 15:22
Ervaring: Gevorderd cursist (> 2 jr)

Re: opleiding edelsmid volgen Syntra Antwerpen

Bericht door Ilke05 »

Hoi!

Ben je intussen gestart met de opleiding? Ik ben curieus b:D Volg namelijk dezelfde opleiding!

Groetjes
Plaats reactie