Immageshack ?

Ideeën, tips, foutmeldingen met betrekking tot de opzet, inrichting en werking van het forum.
Als je testberichten of andere probeersels wilt plaatsen, doe dat dan hier.
Krisje
Actief lid
Actief lid
Ervaring: Beginnend cursist (1-2 jr)

Immageshack ?

Berichtdoor Krisje » woensdag 20-04-2016, 3:44

Hi
Wanneer ik foto's wil bekijken van werk van mensen op deze site , dan word ik vaak doorgestuurd naar immageshack ...
Daar heb ik nu een tijdelijk gratis account aangemaakt ,maar ik begrijp dat er na de proef periode voor betaald moet worden ...
(Buiten dat ik het niet voor elkaar krijg de foto's op immageshack te bekijken vanwege een storing op de site of doordat ik nog niet goed snap hoe de site werkt )
Graag zou ik werk willen kunnen bekijken zonder dat ik daarvoor moet betalen ...
Is dat mogelijk via immageshack ?
Of op enige andere manier ?
Het zou fijn zijn om ook mee te kunnen praten over het werk dat wordt weergegeven ... :tandpasta:

Groetjes ,
Krisje
Wanneer er oneindig veel wegen zijn om tot een resultaat te komen en 1 van die manieren leidt tot een catastrofe , dan zal er uiteindelijk iemand zijn welke dat op die manier doet .
@tjuh
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Ervaring: Overig
Contacteer:

Re: Immageshack ?

Berichtdoor @tjuh » woensdag 20-04-2016, 7:41

bekijken is altijd gratis.
Ik ben bang dat veel foto's verdwenen zijn aangezien de gratis uploads beperkte tijd zichtbaar zijn (ik dacht dat als ze een x aantal maanden niet bekeken zijn en/of het account niet gebruikt was dat ze dan werden verwijderd.
Krisje
Actief lid
Actief lid
Ervaring: Beginnend cursist (1-2 jr)

Berichtdoor Krisje » woensdag 20-04-2016, 12:24

Als ik bij immageshack kom vragen ze gelijk dat ik in moet loggen ...
Hoe zit dat dan ? :((
Hoe kan ik gratis kijken ?
Wanneer er oneindig veel wegen zijn om tot een resultaat te komen en 1 van die manieren leidt tot een catastrofe , dan zal er uiteindelijk iemand zijn welke dat op die manier doet .
@tjuh
Zeer actief lid
Zeer actief lid
Ervaring: Overig
Contacteer:

Berichtdoor @tjuh » woensdag 20-04-2016, 13:56

via directe links die gepost zijn. links naar foto's of complete albums.
Zilvermaan
Beheerder
Beheerder
Ervaring: Amateur (geen cursist)
Contacteer:

Berichtdoor Zilvermaan » woensdag 20-04-2016, 20:26

Als de foto's hier niet meer zichtbaar zijn, dan betekent dat dat ze op imageshack ook niet meer aanwezig zijn. In het verleden kon je hier geen foto's uploaden en werd standaard via het forum de mogelijkheid aangeboden om ze op imageshack te zetten. Daarom zie je nog veel van die linkjes naar imageshackfoto's in oude topics.

Het heeft dus geen zin om een account te maken bij imageshack als je denkt dat je daardoor meer foto's op dit forum zult kunnen zien.

Advertentie

Terug naar “Feedback en testen”