SLOTjes voor op ROND LEER gezocht

Alle vragen over gereedschap en technieken die je nergens anders kwijt kunt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irusjeh
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 18-03-2013, 16:51
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Rotterdam

SLOTjes voor op ROND LEER gezocht

Bericht door Irusjeh »

Hi collega's!

Ik zoek naar slotjes die
- standaard leverbaar zijn, die
- aangesloten kunnen worden op rond leer.
- Puur op magnetisme vertrouwen niet betrouwbaar genoeg.
- Het liefst ook nog iets dat verstelbaar is maar dat is geen eis.

Armbandslotjes zijn altijd een gedoe, maar met een aansluiting op rond leer is het echt helemaal lastig te vinden Ik hoop dat jullie ideeën hebben die mij helpen in mijn zoektocht. Het gaat om een grote bestelling, waarbij de stuks-prijs onder de euro dient te liggen, maar ieder idee kan mij verder helpen dus ik hoor het graag! Mag overigens in RVS/ zilver of aluminum etc zijn.

Daarnaast nog steeds op zoek naar een berg pushpinnen onder de 5 mm aansluiting trouwens.

Thanks voor het meedenken alvast! :thx:
Iris
Laatst gewijzigd door Irusjeh op vrijdag 11-03-2016, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6099
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Re: SLOTjes voor op ROND LEER gezocht

Bericht door Erika »

Hoi Irusje Deze vraag had je al eerder gesteld : http://www.zilvermaan.com/viewtopic.php ... eer#p80038 en antwoord gekregen.
En ik blijf erbij, is het geen idee eindstukken te gebrukken rond, dan kun je er alle soorten sloten en verlengkettingen aan zetten.


kijk eens ook bij de linken pagina, daar staan tig groothandels http://www.zilvermaan.com/page/links
Maar zoals ik begrijp zoek je niet edelmetaal, want onder de euro inkoop met edelmetalen op de koers van deze periode...
\Zoals ik al zei zou je eens bij rio grande kunnen kijken, via alma te bestellen, zij hebben een hoop ook andere materialen ook, ook leer, dus daar moet iets zijn te vinden.


Welke soort pushpins zoek je, dubbel of enkele kraag en welke dikte. Al denk ik dat 5 mm wat moeilijker wordt dan de 6 mm soorten.
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Gebruikersavatar
Irusjeh
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 6
Lid geworden op: maandag 18-03-2013, 16:51
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: Rotterdam

Re: SLOTjes voor op ROND LEER gezocht

Bericht door Irusjeh »

Wat gek, hij zei het toen niet te kunnen plaatsen. bedankt voor je notificatie!

En bedankt voor je meedenken. Het hoeft inderdaad geen edelmetaal te zijn, maar wel een draagbaar materiaal (geen messing e.d.)

De pushpins mogen alle soorten zijn, als het maar tussen de 5mm past. Ik ben mij bewust dat het in principe vanaf 6 of 8 mm begint maar er is niets aan die maat te doen helaas. wordt nog een leuke zoektocht haha.
De links heb ik grotendeels al gehad, ik hoopte met de vraag dat iemand het toevallig leest die iets is tegengekomen een keer dat in de categorie valt.

Iemand anders nog suggesties? :X
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6099
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Re: SLOTjes voor op ROND LEER gezocht

Bericht door Erika »

Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Gebruikersavatar
Erika
Moderator
Moderator
Berichten: 6099
Lid geworden op: dinsdag 07-11-2006, 17:09
Ervaring: Professioneel goudsmid
Woonplaats: katwijk
Contacteer:

Re: SLOTjes voor op ROND LEER gezocht

Bericht door Erika »

Bij de weg....... je zou ook, als je in zelke grote getalen praat, eens met niet de grothandels maar de fabrieken gaan praten ,
Zij maken het en als je tienduizend of meer stuks nodig hebt dan lijkt mij dat daar best over te praten is.
Ik zie mijn weg maar weet niet waarheen die leidt. Niet weten waarheen ik ga, inspireert me tot verder reizen.
Plaats reactie